2010年8月9日 星期一

Family Day ( Part 1 )

< August 8th, 2010 ~ Sunday >



今日ヌ係成个星期最期待ge一日 ~ family day ! 我哋去Mega Box 食lunch, 梓瑩又例牌係車度午睡,反正都要排隊等入停事場,俾佢抖足精神仲好! 间间食肆都好多人,唯獨白木屋居樂屋吾多人,又清靜,可能间歺廳位置吾顯眼,所以吾多人發現到 ^^” 梓瑩見我哋點菜,佢ヌ點埋一份,不停指張menu,好似真係識點菜咁,好搞笑 ^_^


食完lunch就去中庭同麥兜影相,仲有茶柸坐tim. 梓瑩始終都係對大公仔有戒心,吾肯企埋去影相 @~@ 影完相,附近有好多扭蛋机,爸爸扭咗隻龜俾梓瑩,估吾到隻龜又幾神似wo! 可能梓瑩見慣舅父Dick隻巴西龜,搞到佢都鈡意埋一份,全程要拎住隻龜 :=D 睇睇吓,又俾我發現車路士(Chelsea) ge波衫电話繩,我哋吾睇波架,吾係車路士fans,只係因為梓瑩英文名係Chelsea,所以我同爸爸一人扭咗1个,仲即開即用tim. 我哋用咗$30,就每人各自有一隻扭蛋,人人有份,永不落空 XDDD






                        To be continued ……………………………














沒有留言:

張貼留言