2010年8月5日 星期四

網上訂貨的不愉快經歷

我一向都有上網買嘢ge習慣,梓瑩出世之後就更加多,因為想買d特別d ge衫俾梓瑩.一直以嚟都頗為順利,我亦有固定ge兩间shop經常訂貨,關係亦吾錯,我仲以經成為VIP tim ^^ 但今年4月中,係網上見到另一間shop,好似好多款咁.我揀咗11件都只係六百幾元,同其他shop一樣都係要預付全款.但今次呢间,我過數後要問好多次至复我一次話”已寄尚欠”,即寄了部份,余下遲d再寄 …………. 等咗1个月,我見仲未有寄貨通知,就再email去問,佢竟然惡過我,話工厰拖佢貨, 佢已经俾晒錢 ……. 要就繼續等 ……. 吾要都無錢退 …….. 過咗半个月,我終於收到5件貨,但仲差一套Pxxx Fxxxx. 前幾日,我醒起呢件事,於是我email問佢可吾可以換其他有現貨ge ? 過咗3日喇,到衣加仲未复! 點解咁做生意架? 我明白有d款係要預訂,但我訂開嗰兩间,1个月內会返貨俾我,所以我真係吾明點解呢间等咗3个幾月都仲未返到貨 @~@ 好彩只係同佢訂咗6百幾元乍 !! 今次係我第一次遇到咁ge事,我以後都吾会再同呢间icXXshop買嘢!




其實我諗咗好耐應吾應該出呢篇blog,但我实在下吐不快 >L<

沒有留言:

張貼留言