2010年8月17日 星期二

Who’s the next Hello Kitty ?

< August 15th, 2010 ~ Sunday >


適逢今日係梓瑩19個月大,就帶佢去揾佢近期至愛 ~ Hello Kitty ! 去到先買入場卷,梓瑩一見到Hello Kitty,就指住大叫Kitty ! 入場卷真係好貴! 大人 $120,但估吾到連1歲半都要買飛 $60 >L< 之後就先食个lunch至入場 ! 可能我哋早到,排隊ge人吾多,到我哋食完嘢,更加吾洗排隊tim :D

入到去,以為可以慢慢行,影吓相,點知原來係好似玩遊戲過關咁,過到關就有金幣入落去个Kitty 錢罌,越多金幣,就越有机会成為”所謂” ge Hello Kitty 女皇丞繼人 Q~o  d遊戲除咗好似澳門賭大細咁之外,仲要好似o靚模咁擺埋d低能O咀 pose影相,合格至有金幣, 仲有就係行天橋擺低能pose, 有d似TVB个大咕O遊戲,吾出界就過到關.最後我仲要抱住梓瑩過紅外線,我諗我有potential 做盜墓者羅拉 XDDD

所有遊戲完成,我哋3个錢罌都係攞到最多金幣,所以成績係A級,能夠成為女皇丞繼人 XDDD   最後就一家3口攞住个權杖影張相.當然吾少得就係買礼物,手机繩無貨,其实好多嘢都無貨,所以我只係買咗件黑色T-Shirt 跟一个粉紅色儲物盒,盛惠$290.最後,攞埋張$80 ge相加立体相框. 玩咗1个鈡,就洗咗 $670 @@” 真係賺到佢笑 ~L~






























沒有留言:

張貼留言