2010年8月10日 星期二

Family Day ~ Part 3 (火車頭波波池首航)

< August 8th, 2010 ~ Sunday >


雖然梓瑩已經有间屋仔波波池,但由於近日梓瑩成日捉我同爸爸入屋仔坐,坐得耐都幾熱架!所以當我見到呢个Thomas火車頭波波池,即刻想買嚟代替间屋仔! 呢个波波池係吹氣ge,就算係度跳嚟跳去,都吾会撞親! 而且ヌ夠深,好似水池咁,梓瑩成日好似跳水咁跳落去都無有怕 ^_^

當爸爸係度充緊氣,梓瑩ヌ想幫”腳”,但係佢太慢喇!都係由媽媽幫腳啦! 吾知點解佢知道呢个係波波池,仲主动放波波入去tim !




5 則留言:

  1. 梓瑩你就好喇~有咁多玩具玩~~~~

    回覆刪除
  2. 朗媽,我細个仲多玩具過佢呀 ^_^

    回覆刪除
  3. 梓塋你想揾人陪,就 call埋 hon B黎玩啦 ~~~ ^^

    回覆刪除
  4. Hon Ma, 梓瑩成日捉我入波波池,我好慘呀! Hon B 你快d嚟救吓我啦 O~O

    回覆刪除
  5. 梓瑩媽你同梓瑩都好幸福呀~

    回覆刪除