2010年8月9日 星期一

Family Day ~ Part 2佐敦谷公園

< August 8th, 2010 ~ Sunday >







每日返工放工都会經過呢度,成日諗呢个公園究竟幾時開呢?好想帶梓瑩去玩呀 +*+ 8月1日終於開喇!呢个公園真係好大! 如果冬天嚟,一定可以玩足半日 XDDD 呢度有个頗大ge模型賽車場,好多人係度賽車,仲有看台tim,真係似模似樣!除咗有大人玩ge場,仲有兩个細場,真係超搞笑 XDDD 梓瑩指住d模型車大叫car !仲拍晒手,吾通佢嚟捧場?? 呢度个兒童遊樂場好多嘢玩,設計仲好新tim,我開始感覺到每年交咁多稅,、衣加終於有回報喇 XP 無人同梓瑩爭玩,所以可以セ都玩吓 ! 不過今日实在太熱喇,好驚晒親梓瑩,所以玩咗一陣就走喇! 臨走前,我哋係汽水机買咗食鍚蘭Lemon Tea, 1盒嘢3个人飲, 梓瑩飲一啖,我問佢,到边个飲?佢話爸爸, 爸爸飲一啖,我ヌ再問佢,到边个飲?佢話媽媽,我飲一啖,ヌ再問佢,到边个飲? 佢話 me.就係咁,佢不停講 “爸爸, 媽媽, me” ……………. 算佢啦,吾会忘記爸爸/媽媽 ^_^






To be contined ………………………….




4 則留言:

  1. 錫蘭檸檬茶真係無敵好飲gar =)
    佐敦谷公園響邊樹黎呀? 好似幾乾淨又企理咁wor ~~

    回覆刪除
  2. 韓媽,係新清水灣道,順利村紀律部隊宿舍對開,係新開ga ! 好大片草地,秋天去可以玩足一日 ^_^ 我試咗淘宝,但我一選擇地址係香港特別行政區,个總銀碼就由百幾元变成八百幾元.都吾知點搞 Q~Q

    回覆刪除
  3. 我最後都係揾代購,衣加联絡緊,不過我同老公講,叫佢去深圳揾吓先,因為佢每星期有一晚stay係上面!

    回覆刪除