2010年8月30日 星期一

Dinner @ Mega Box

< August 29th, 2010 ~ Sunday >


今日未有特別安排行程,只知道好熱好悶焗,只能諗室內活動! 打算出门口之際,婆婆打嚟叫一齊去飲茶,於是就去飲下午茶! 飲完茶,可能星期六梓瑩打咗2枝針,佢顯得好攰,一上車就瞓,於是我同爸爸決定返屋企俾佢瞓个晏覺,夜晚至出去食飯.佢瞓咗个半鐘至醒,我哋就决定近近地去Mega Box. Play House仍然好多人等,所以我哋只係四圍行,反正對梓瑩嚟講,同我哋一齊佢已經好開心,根本吾在乎玩緊乜 ^_^
我哋今晚食sushi,雖然係坐order 枱,但旁边仍然有sushi 轉過,梓瑩指住d sushi話 "轉,轉", 好彩佢無多手去搞,吾係就全部入晒我哋數喇 @~@   估吾到梓瑩都钟意食sushi,佢食咗蟹肉sushi,燒牛舌同烏冬. 食過ge覺得好味就指住示意要再食.佢見我哋點鼓油,佢ヌ要點,但爸爸嗰碟有好多wasabi,爸爸話要辣吓佢至心息,佢今次真係知驚喇,吾敢再要喇 XDDD












2 則留言:

  1. 小朋友只有爸爸媽媽係身邊陪去邊都可以好開心咖~梓瑩好有口福呀~下次可唔可以約埋小朗去呀?

    回覆刪除
  2. 梗係好啦!我同梓瑩都想見吓小朗 ^_^

    回覆刪除