2013年9月8日 星期日

月餅日

今早完成所有興趣班后、便往半島酒店取月餅我们先在 LCX 閒逛、原來还有龙貓和韓国 Bear Bear  ! 我们还巧遇梓瑩的畫班老師、还一起拍照呢



兒童歺

我的甜品 set 

維港这天很混濁 ! 令我更想念沖繩的海 ^^
龍貓 ~ 很想抱牠回家 ! 

梓瑩竟然怕龙貓、要我抱着才肯合照 @@"

梓瑩这个 pose @@"



早在兩个月前巳上網訂了嘉麟樓的月餅、因為它不像传统月餅般会令人吃滯!以前訂才ニ百多元一盒、今年竟要 $485 、而且只有3天時间可訂、上網訂時又常常網路濟塞、真的令人很担心訂不到 ! 訂了以后、在網上看到別的團体可代購、才$288一盒、有点后悔買了貴貨 ! 今天往取月餅時才知道 $288的是半岛洒店餅店的出品、而$485的是半島酒店中菜廳嘉麟樓的出品、盒面也寫着嘉麟樓的 ! 雖然我不知道味道是否有不同、但家人还是較喜欢吃半島酒店出品的这款棋子餅 ! 



提完月餅后便立即回家做冰皮月餅、因為我們星期五便飛往沖繩、月那天晚上才回來、所以來不及做月餅了 ! 兩个半小時才做了18个、真的很累 @~@" 









6 則留言:

  1. 梓塋媽你好, 唔好意思, 我知你同JJ媽係yahoo blog友, 我都係, 但見佢個blog好耐都冇update, 唔知係咪搬咗blog呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀!我諗JJ媽忙到吾得閒寫blog喇、希望佢知道yahoo blog 关闭消息、留个通訊地址俾我哋啦!

      刪除
  2. 半島月餅,正呀! ^0^
    今年我冇朋友訂開,所以冇得食喇! 不過貴咗咁多,我都唔捨得買呢! ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明年未必会買lu、因為老公話鐘意食美心多啲 @@"

      刪除
  3. 嘩﹗勁喎你,整咁多冰皮﹗乜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有芒果沙冰同特濃朱古力兩款 ^^ 其实我係阿茂整餅乍 XDDD

      刪除