2013年11月28日 星期四

BaByliss PRO Perfect Curl 自動捲髮器

November 28th, 2013 ~ Thursday

下星期六便是 Dick Dick Mag Mag 大婚之日、當日流程比較緊、所以我没辨法到
髮型屋 set 頭! 突然想起個自動捲髮器、當時售价大概 $1600、所以沒有買! 
昨天在淘宝淘一淘、配英式插頭的只須 Rmb 210、想也不想便淘了回來、
而且是昨天訂、今天中午便到手了 ! 

中午在公司試用時、是抱着顫顫競競的心態 ! 竟然一試成功! 而且没有用 hair spray 
的情况維持至晚上洗髮前 (11pm)! 真超讚 ! 最重要是、以后自己在也可以
輕髮造型 ! 今早、只是用了5分鈡便輕易完成 、漂漂亮亮上班去 :-D 
















6 則留言:

  1. 你整得好靚呀!我諗我有部機都唔識點捲呢! ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易架乍! 我笨手笨脚都整到、你一定整得好过我啦 ^^

      刪除
  2. Amazing !!! Save more time and sleep more !!!

    回覆刪除
  3. 嘩...原來淘寶咁平...
    等我買返部幫 JOBI 扮下靚靚先 ...嘻嘻哈哈

    回覆刪除