2013年11月8日 星期五

还是覺得你最好 !

今年提早收到老公送的聖誕礼物 ! 就是 iphone 5S Silver ^_^ 

事缘6月中續约換了新电話 Samsung S4、用了差下多5个月、最近这兩個月我
不斷在投訴 : -

电話放在公司枱面、整個早上沒用过、在下午2:00看看手机、电量只剩50% !!??

拍照对焦很慢、拍10張、8張都是模糊的 !!??  而且Load相簿很慢、我以hang机了 !!??

因為怕耗电、把 Whatsapp 声音提示关掉、但沒有數字提示在icon上、很不方便、令我經常miss 了訊息 !! ??


除了以上令我不滿外、其他我是很滿意的 ! 例如 Android 比 Apple 更多免費 apps (但收費的却比 Apple 貴!)、 可自己選字体、不用通过類似 itunes 的 software 便可自行下載歌曲到手机! 很亮麗的widget 介面、尤其喜对每次一打開手机便即時看到現在的天氣狀况 ! 

老公知我越來越不滿,兩星期前提議送我 iphone 5S 作聖誕礼物、还立即call朋友訂貨 ^3^ 其实我本來屬意金色的、但等了一星期还没消息、於上討論區看看、得知很多人在9月經电訊商訂了金色、至10月中还是沒貨! 我才剛訂了一星期、有貨也不会輪到我 ! 所以退而求其次、要銀色的! 一星期便到手了! 后來在先迖看到金色真身、oh ! 原來真的很土豪 feel、我还是較喜欢銀色  ^_^ 












 iphone 5S 拿上手感覺很实在、可能之前一直都是用 iphone 的关係、不用怎樣模索便很
熟練 ! 这兩天机不離手、电量还很足夠 ! 最重要的是 iphone 比較值錢! 我的 iphone 4S 用了一年半、至10月初才賣掉、賣了 $2400 ! 昨天賣了 Samsung S4、用了才5個月、
只值 $2800 ! 我想、以后只能乖乖用 iphone、繼續吸蘋果毒了 ! 














6 則留言:

  1. 金色有時真係好難handle! 銀色穩陣好多!

    回覆刪除
  2. 哈哈,我係第一批用緊金色,應該係香檳金先岩,始終IPhone 反應係最好,如果唔要求大Mon計

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh ! 可能先迖嗰间display出嚟嘅燈光有问題、令我对金色有啲失望啦! 我吾鐘意大mon、反而iphone單手已經可以操控晒、都係嗰句 “始终都係iphone 好” ^_^

      刪除
  3. 我都覺得銀色型d喎~~~
    金色,土豪feel,haha~~ 你咁講完又幾似呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇睇吓反而覺得銀色靚啲 xp 用咗一个星期、越嚟越愛上佢 XDDD

      刪除