2013年11月26日 星期二

親子骨牌樂

November 26th, 2013 ~ Tuesday

这晚爸爸不在家、我負責做陪玩員 ! 梓瑩拿了学計數的積木当骨牌玩、还要求我一起砌 $_$  而且是我砌大份、她砌小份、她負責推 v_v  不小心推倒自己砌的、便推倒我辛苦所砌的 、媐求大家一起 "由零開始" 再砌过 x_x  那会有人这樣不講理? 辛苦砌完、百厭骰仔跑过、在骨牌中间跳过 ............ 結果是 ~ 麻煩我由零開始再砌过 Y_Y 











2 則留言:

  1. 應該買個砌骨牌機,咁你唔駛咁辛苦喇~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本有架!仲要係梓瑩當年好愛嘅Pororo、不过吾知收咗係边、唯有我做住人肉骨牌机先啦 ^^

      刪除